یزدفردا "رئيس دولت اصلاحات در مسير حركت به استان بوشهر مورد استقبال مردم رستم از توابع استان فارس قرار گرفت.

سيد محمد خاتمي در بين مردمي كه به استقبال او آمده بودند، گفت: خداوند را سپاسگذارم تلاش دولت قبل باعث شد، بخش رستم به شهرستان تبديل شود و اميدوارم با همت شما مردم خوب كه لحظه‌اي پشتيباني از كشور و نظام را فراموش نمي‌كنيد و با همت جوانان شاهد پيشرفت در همه عرصه‌ها باشيم.
وي با اشاره به محروميت‌هاي شهر رستم گفت: اميدوارم خداوند به مسوولان قدرت تشخيص درست براي استفاده از همه ظرفيت‌ها براي پيشرفت كشور بدهد.
همچنين رئيس دولت اصلاحات در مسير حركت به سمت بوشهر در جمع مردم نورآباد ممسني كه براي استقبال وي در ورودي شهر ايستاده بودند، از نقش مردم اين شهر در طول ادوار مختلف بعد از انقلاب تجليل كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايلنا،‌‏ مردم نورآباد ممسني با استقبال از سيد محمدخاتمي كه در مسير حركت از ياسوج به سمت بوشهر بود حمايت خود را از رئيس دولت اصلاحات اعلام كردند.
استقبال كنندگان با سر دادن شعارهايي در حمايت از كانديداتوري خاتمي، در جلوي درب مسجد امام سجاد تجمع كردند و خواستار سخنراني وي شدند.
رئيس دولت اصلاحات نيز با قدر داني از مردم اين شهر گفت: وضعيت فعلي نورآباد ممسني به هيچ وجه در شان مردم اين شهر نيست و مردم خوب اين شهر مظهر اخلاق محمدي(ص) هستند.
وي با اشاره به نقش قوم لر در طول تاريخ ايران گفت: لر رابطه بزرگي با تاريخ ايران دارد.
رئيس دولت اصلاحات با انتقاد از فرصت سوزي‌هاي صورت گرفته، تاكيد كرد: بايد از فرصت‌ها استفاده كرد و درجهت پيشرفت و توسعه ايران تلاش كرد.
خاتمي تاكيد كرد: اميدوارم به ياري خداوند و حرمت خون شهيدان به سمت توسعه وپيشرفت و بسط عدالت همراه با كرامت انساني پيش برويم.
خاتمي در پايان با تاكيد بر اخلاق گرايي در جامعه گفت: اگر حاكمان اخلاق گرا و راستگو باشند جامعه نيز از چنين صفتي برخوردار خواهد شد.

یزدفردا

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا